با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ کارت چند منظوره بانک سرمایه برای فرهنگیان صادر می شود
زیارت عاشورا

مدیرعامل بانك سرمایه اظهار داشت: بانك سرمایه در كنار فعالیت های اقتصادی، رسالت اجتماعی خود را مشاركت در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و سلامت جوانان جامعه قرار داده است و بزودی کارت چند منظوره در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بیرانوند اظهار داشت: ورزش چه از نظر حرفه ای و چه غیر حرفه ای موجب تقویت اعتماد به نفس و نشاط جامعه می شود و از نظر مسائل اجتماعی یكی از محورهای اصلی رشد و توسعه هر جامعه ای به شمار می رود.

وی در خصوص تفاهم نامه صورت گرفته میان بانك سرمایه و آموزش و پرورش تصریح كرد: طی روزهای آتی یكی از محصولات خدماتی جدید بانك سرمایه، تحت عنوان تك كارت چند منظوره جهت فرهنگیان عزیز صادر می شود كه علاوه بر خدمات متعدد بانكی، صاحبان كارت، عضو باشگاه بزرگ مشتریان سرمایه ایرانیان نیز می شوند.
بیرانوند گفت: فرهنگیان با عضویت در این بخش می توانند از مزایای باشگاه از جمله برخورداری از تخفیفات ویژه فروشگاه های عضو بهره مند شوند. همچنین در ادامه همكاری های چند جانبه، ان شاء الله در مرحله بعدی نشاط كارت با همان امكانات و كیفیت تك كارت برای 13 میلیون دانش آموز صادر خواهد شد.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394برچسب:, | 10:38 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |